Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2011 20:33 - Бареков: Аз говорих за разделението на населението на граждани и трактори
Автор: foreigner69 Категория: Политика   
Прочетен: 4581 Коментари: 24 Гласове:
14

Последна промяна: 10.12.2011 21:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/12/09/1356938_barekov_az_govorih_za_razdelenieto_na_naselenieto_na/?forumsort=2#comments

 Телевизионният водещ Николай Бареков обяснява в днешния брой на таблоида "Всеки ден", избухването си в ефир в сряда, в което заяви "
този боклук, който тук беше стоварен под формата на трактористки машини да се омита още днес от столицата" и заплаши, че ще оглави "едно гражданско общество срещу тази развилняла се пасмина от провинцията". 

В коментар, написан специално за вестника, той твърди, че е говорил "за разделението на населението на граждани и трактори. Но под "трактори" нямах предвид селяни. Защото аз също съм от село, аз съм провинциалист. Като мен в София са 50-60% от населението. Ние сме дошли тук не от добро, не от хубаво. Аз съм прокуден от родния си край, защото там нямам възможност да се изхранвам с моята професия. Какво може да работи един журналист в Габрово, Пловдив, Сливен – в някоя кабеларка ли? Аз съм в София, защото съм дошъл тук да се изхранвам. Аз нямам достъп до европейските субсидии. Аз не съм милионер в зелено. Аз не мога да си позволя да си купя техника за няколко милиона. Но дори това нямах предвид."

Бареков не се извинява за обидите и грубото си отношение, а защитава тезата си, че не иска "тракторите" да пречат на хората да си изкарват хляба и че ако е бил завалял снега, машините щели да останат затрупани в центъра на София до нова година.

"За тракторите площад "Народно събрание" е място на протест, за мен е месторабота. Аз всяка сутрин трябва да преодолявам тракторите, за да стигна до мястото, на което си изкарвам хляба. Онзи ден, когато избухнах в моя коментар срещу протестите на зърнопроизводителите, видях как около тракторите имаше заграждения, имаше полицаи, които зъзнеха на студа и пазеха скъпата техника на селяните. В същото време те си спяха в хотела отсреща", пише тв водещия. 

Той определя събитието като "цирк" и пита още защо зърнопроизводителите не защитават правата на потребителите на хляб, които буквално си броят стотинките:"за нас е важно дали плащаме лев или 1,50 – те не ни подкрепиха тогава, а сега искат да ги подкрепим в тяхната битка дали да вземат един милиард или 800 милиона. Няма как да стане!"
Бареков прави сравнение и с тракторите на "Октопода" - "в деня, когато тракторите се ометоха от София, един друг трактор – Октопода Велков, беше заловен с рушвет от 20 хиляди лева. Е, казусът не е ли същият?Същият този Велков часове по-рано се похвали пред камерите на телевизиите, че е спечелил 6 милиона лева, като си е продал акциите в една банка. След което час по-късно в елитен бар в центъра на София виждаме как същият този е арестуван за рекет. Това е нивото! Има едни "трактори", чието място е в затвора. Същите тези "трактори" сега са на свобода. От момента, в който Трактор номер 1 е на свобода, масово започнаха да се горят и да се взривяват журналисти. Виждам хронологично съвпадение." ("Трактора" е публично известен прякор на Алексей Петров, обвиняем за престъпната група "Октопод" - бел. ред.)

С тази тема завършва и коментара му. "Моята простичка теза е, че в тази държава има едни граждани, на които им пука за България. Има едни други, които са трактори, чието място не е в центъра на София. Едните трябва да са на полето и да орат, да изкарват насъщния и да си печелят парите. А другите трябва да са там, където им посочи нашата правосъдна система – на свобода или в затвора. Очаквам държавата да си свърши работата и делата срещу Октопода да бъдат добре претеглени. Ако има виновни – да си понесат последствията. Ако има нарушения – да платят за тях според законите на страната. Не искам никой да бъде съден и насилван, без да бъде виновен."

В студиото на предаването си "Гореща точка" тази сутрин той обяви, че няма да коментира извън написаното, защото
 с темата следващата седмица ще се занимава Съвета за електронни медии. Бареков заяви, че той ще организира и тв дискусия "за тракторите и хората". Водещият се похвали, че покрай скандалното му изказване, целият интернет следял всяка негова дума и заяви, че е най-гледаният сутрешен блок.

До този момент ТВ7 не е коментирала официално изявата на Николай Бареков, който е и директор на новините в медиата.

 



Гласувай:
14



1. анонимен - Chovekut poqsnqwa...
10.12.2011 20:46
Barekow obiasnqwa za tezi,koito ne sa uspeli da go razberat.....wse po-drugo si e...........
цитирай
2. yotovava - Аз слушах цялото му избухване онзи ден
10.12.2011 20:57
и той доста аргументирано защити тезата си.
В момента в пространството се носят разни цифри за щетите, нанесени от тракторите по настилките на София.
Ако се добавят и надниците на охранителите на скъпата техника, неминуемо изплува въпросът - кой ще плати?
И кой всъщност е платил за целия маскарад?
Чакам някой да ми отговори, защото иначе излиза, че май от моите, от твоите и от данъците на другите.

Валя
цитирай
3. foreigner69 - ПО новините
10.12.2011 20:59
посочиха една цифра от 10 000 лв .,която е внесена като депозит за евентуални щети,а реалните щети били за 1000 лв.,нанесени най-вече от маслата на тракторите::))
цитирай
4. yotovava - Общо взето нямам много вяра на новините,
10.12.2011 21:40
а като бивш журналист, знам, че истината е някъде там. :)
Нещо започна да се преиграва.
Миналата година пак стачка, тази година също. Изсрелват си патроните, а когато наистина се наложи, вече няма кой да ги подкрепя.
цитирай
5. jabalka - Какви патрони изстрелва - човече ...
10.12.2011 21:53
Какви патрони изстрелва - човече това със стачките си е "одиране на голо"!
Млъквам, защото не мога да напиша нищо позитивно!
цитирай
6. foreigner69 - jabalka-Млъквам, защото не мога да напиша нищо позитивно!
10.12.2011 22:31
Трудно наистина можем да говорим за позитивизъм - от една страна протести,от друга неадекватно поведение на журналист:(
При все мисля,че всеки има право на протест и стачки ,съответно ги прави кой както може .Но ,недопустимо е през 2 дни да се говорят глупости от един журналист .

http://www.bivol.bg/barekov-otgovor.html-той
цитирай
7. yotovava - Само че
10.12.2011 22:42
онзи линк, с поизрязаните реплики, не е пълен.
Преди това имаше един доста добър анонс за "заинтересоваността" на трактористите по отношение на другия свят. Ще ми се, ако има видео с пълното избухване, да го погледнете.
Защото аз го гледах наживо. :))))))
И как завършваше Бареков - каза нещо просто - да се прибират и да работят.
От не знам колко години вече на мен ми се струва, че мине не мине време - бум стачка. И кой работи, ако изобщо работи:))))))))))))
цитирай
8. анонимен - Наглостта на придворния гъзолизец ...
11.12.2011 09:36
Наглостта на придворния гъзолизец няма граници. И естествено е хлебарката да му приглася. Хора, които не са стъпвали на гола земя, не са влизали в обор и не са помирисвали мотика, да се произнасят по такива въпроси е безочие.
цитирай
9. yotovava - Кушел, ти кога заприлича на Полигор, м?
11.12.2011 11:44
Твърдя, че гледах ЦЯЛОТО събитие и Бареков каза доста неща за селянията като МАНТАЛИТЕТ.
За твое сведение - и в обор съм стъпвала, а по време на ваканциите работех и в оранжериите на село.
Ако искаш да отворим тема земеделие - ще те бия по всички показатели.
цитирай
10. анонимен - Йотовава, ти случайно да не си по...
11.12.2011 14:48
Йотовава, ти случайно да не си помислила, че водя диалог с тебе?! Моля ти се, бъди реалист! Просто казах, че съм съгласен с хората, които те смятат за гигантска американска хлебарка. На мен ми е абсолютно безразлично, какви глупости плещиш и на кого се мазниш.
цитирай
11. jabalka - foreigner69
11.12.2011 15:19
Да така е!
Още повече от журналист!
Макар, че не е ясно дали е ...!?
цитирай
12. анонимен - Четох едно интервю с Хачо Бояджиев и ...
11.12.2011 17:49
Четох едно интервю с Хачо Бояджиев и по някакво съвпадение, той е дал много негативна оценка на лизача Бареков. Пуснах го в постинг, защото има и други интересни моменти върху които да се замисли човек.
цитирай
13. idealist - yotovava
11.12.2011 17:58
Гледам, че коментираш мнението на всеки под този постинг. Това твой втори акаунт ли е? Или държиш да си на всяко гърне мерудия? Знаем, че според теб няма да дойде време за истински протести докато Б. Борисов е на власт. Знаем, че неистово ще питаш кой плаща за протестите. Като един бивш журналист би трябвало да знаеш поне това, че синдикатите по цял свят си имат стачни фондове. Въпросът е защо все по-често се стига до протести, не се опитвай да го изместваш манипулативно.
Колкото до продажния Бареков - човек с неговия "морал" няма грам право да чете конско на когото и да било.
И - не коментирай и моя коментар, ако обичаш, може ли? Знаем ти репертоара от и до :)
цитирай
14. анонимен - Кушеле, ти си падаш по черените богопомазани. На Хачо му бяха разрешили да имитира
11.12.2011 18:07
kushel написа:
Четох едно интервю с Хачо Бояджиев и по някакво съвпадение, той е дал много негативна оценка на лизача Бареков. Пуснах го в постинг, защото има и други интересни моменти върху които да се замисли човек.

тъпи западняшки програми и да бъде манекен на псевдокултурата. Кушеле, аз съм на 56 и помня доста добре времената.
Хайде да се хванем на бас, помниш ли кои бяха първите западняшки песни, които пуснаха по радиото? И кога? Защото аз помня.
цитирай
15. foreigner69 - Защо така ,хора!!???
11.12.2011 18:14
Говорихме за Бареков и неговата изцепка...къде отидохме??!!
цитирай
16. анонимен - Кушеле, простащината ти не ми е приятна. Хората, които смятат Валя за гигантска американска хлебарка
11.12.2011 18:15
kushel написа:
Йотовава, ти случайно да не си помислила, че водя диалог с тебе?! Моля ти се, бъди реалист! Просто казах, че съм съгласен с хората, които те смятат за гигантска американска хлебарка. На мен ми е абсолютно безразлично, какви глупости плещиш и на кого се мазниш.

са си просто едни самотни неудачници. Щом се мериш с тях, твой проблем. Да не пропусна, че не сматам твоите възгледи и позиции за адекватни. Викаш, "не си държал мотика". Ами, не съм държал мотики, но съм им поправял машините. За това го докарахте до там. Връх на технологиите е да въртиш мотиките. Ро същото време, гадните капиталисти вкарваха нови технологии в земеделието. Комбайните Клаас срещу комбайните Нива и Колос. Последните имаха около 20% загуби в зърнодобива. Клаас - до 5%.
цитирай
17. анонимен - Не съм гледал Бареков, съжалявам. От начало бях против стачките.
11.12.2011 18:20
foreigner69 написа:
Говорихме за Бареков и неговата изцепка...къде отидохме??!!

От преразказаното съм съгласен с него. Аз така и не разбрах какво искат зърнарите. Даже имам и пост по темата. Едните не искаха поари, били обидени. Другите искаха пари и нямало да бъдат обидени. Но и двете групировки зърнари пропуснаха, че Куневица договори субсидии само за тях. Едрите зърнари. За животновъди, зеленчукопроизводители и други, не. Годишната квота на България за износ на круши е 2 тона. И то на база стари насаждения. За нови, йок. Е, как да се съглася със стачките?
цитирай
18. анонимен - Моля, коментирай побоя над дечурлигата, които протестираха срещу заменките
11.12.2011 18:22
idealist написа:
Гледам, че коментираш мнението на всеки под този постинг. Това твой втори акаунт ли е? Или държиш да си на всяко гърне мерудия? Знаем, че според теб няма да дойде време за истински протести докато Б. Борисов е на власт. Знаем, че неистово ще питаш кой плаща за протестите. Като един бивш журналист би трябвало да знаеш поне това, че синдикатите по цял свят си имат стачни фондове. Въпросът е защо все по-често се стига до протести, не се опитвай да го изместваш манипулативно.
Колкото до продажния Бареков - човек с неговия "морал" няма грам право да чете конско на когото и да било.
И - не коментирай и моя коментар, ако обичаш, може ли? Знаем ти репертоара от и до :)

По времето на Станишев. Писнахте ми.
цитирай
19. foreigner69 - все пак
11.12.2011 18:24
като ,че ли има разлика - стачките и тяхното право са едно , а отношението на "журналята " е нещо друго.....
Аз също не приемам ,че време за протести ,но не приемам подобно отношение в ефир -дори под формата на зрител....
цитирай
20. idealist - katana
11.12.2011 18:43
Аз лично отскоро започнах - верно ли вече ти писна? А какво да кажем ние дето ежедневно ни заливате 3-4 души с писанията и коментарите си? Да те предупредя, съвсем по човешки, аз тепърва започвам :)
цитирай
21. анонимен - Абе, какво да ти кажа. Журналя..... :-)))))))))) Много от тях няма да ги пуснат и подовете да мият
11.12.2011 18:45
foreigner69 написа:
като ,че ли има разлика - стачките и тяхното право са едно , а отношението на "журналята " е нещо друго.....
Аз също не приемам ,че време за протести ,но не приемам подобно отношение в ефир -дори под формата на зрител....

в сериозни медии. Тук се съгласявам с тебе. Въпреки, че у нас журналята са едни от най-високоплатените и некомпетентни индивиди. Не го гледам Бареков, това ще ме извини ли? :-))))))))))) И Трифонов не гледам и плужеците не гледам.
цитирай
22. foreigner69 - katana
11.12.2011 19:07
"Въпреки, че у нас журналята са едни от най-високоплатените и некомпетентни индивиди. Не го гледам Бареков, това ще ме извини ли? :-))))))))))) И Трифонов не гледам и плужеците не гледам."
Абсолютно те извинявам ,че не гледаш Бареков и сие::)))) ,само като виждам кои са станали журналисти ,ми е се струва ,че на мен ми ходи пост поне "директор"....точно за това иде реч -бях тотално възмутен от тон на това парвеню,след като то (среден род ) е популярно и известно,а какво ли остава за другите плюнки.....
цитирай
23. анонимен - Лизач
11.12.2011 19:21
Бареков е долен лизач.
цитирай
24. анонимен - Аз и вестници не чета.... :-))))))))))))))))))))
11.12.2011 21:26
foreigner69 написа:
"Въпреки, че у нас журналята са едни от най-високоплатените и некомпетентни индивиди. Не го гледам Бареков, това ще ме извини ли? :-))))))))))) И Трифонов не гледам и плужеците не гледам."
Абсолютно те извинявам ,че не гледаш Бареков и сие::)))) ,само като виждам кои са станали журналисти ,ми е се струва ,че на мен ми ходи пост поне "директор"....точно за това иде реч -бях тотално възмутен от тон на това парвеню,след като то (среден род ) е популярно и известно,а какво ли остава за другите плюнки.....

Това е и тенденцията. Масовката ги приема. Тачи парвенятата и се отъждествява с тях.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: foreigner69
Категория: Забавление
Прочетен: 263287
Постинги: 57
Коментари: 468
Гласове: 3228
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930