Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2011 19:48 - пътна полиция
Автор: foreigner69 Категория: Забавление   
Прочетен: 3150 Коментари: 6 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Люта зима, сняг до колене. На едно кръстовище мръзнат двама полицаи. Толкова им е писнало, че си отмъщават на всеки шофьор.
Спират една кола и казват на шофьора:
- Хич не ме интересува дали имаш редовни документи, дали си пил, дали колата ти е в изправност. Излизаш от колата и започваш да пикаеш на снега. Ако успееш да напишеш "Пътна полиция" ще те пуснем, ако не успееш ще плащаш глоба.
Излиза шоф...ьорът,започва да пикае и да пише. Стига до "Пътна.." и не може повече. Глобяват го.
Спират следващата кола. Шофьорът й стига до "Пътна по.." и спира. И него глобяват.
По едно време към тях се задава очукана ладичка. Спират я. Зад волана седи циганин. Обясняват му условията и той казва:
- Немаш проблеми, бе бате. Ако искаш и "Пътна полиция на Република България" ще ти напиша. Материал имам бол. Ама требе ти да пишеш с писалката, че аз съм неграмотен.
..
..........................................................................................................................................................
Влизам в нов апартамент. И си мисля: "Интересно, дали е добра звукоизолацията?"
"Много" - отговори ми служител на МВР иззад стената.
..........................................................................................................................................................



Тагове:   полиция,   МВР,   вицове,   полицаи,   глоби,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - :). . . . тема с продължение усетих. . ...
18.11.2011 20:55
:) .... тема с продължение усетих .... ;)
цитирай
2. foreigner69 - ето едно продължение......от "едно време"..
18.11.2011 21:00
Отишла една селска женица в града и търси болницата. Вижда насреща си един милиционер и го пита:
- Абе Мильо, къде е окръжна болница?
- Първо - не съм Мильо, а Иван. Второ, болницата е квадратна, а не окръжна. И трето - махай се от тука, че ще минава Индира Ганди със жена си.
цитирай
3. foreigner69 - options
18.11.2011 21:49
Здравейте, Вие се обадихте във МВР! Ако искате да служите в МВР - натиснете звездичка, а ако не искате в МВР - натиснете решетка…
цитирай
4. анонимен - Хубави вицове. Разсмя ме.
18.11.2011 22:31
Хубави вицове. Разсмя ме.
цитирай
5. foreigner69 - kushel
18.11.2011 22:35
Значи целта е постигната::))))
цитирай
6. foreigner69 - нов катаджийски виц..
20.11.2011 13:58
Пиян катаджия спори със шофьор на камион:
- Гражданино шофьор! Вече десети път ви питам - защо камионът ви не е уплътнен добре и сипете товара си по пътя?
- Гражданино полицай! Аз пък вече за десети път ви обяснявам, че съм от "Чистота" и сипя пясък заради поледицата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: foreigner69
Категория: Забавление
Прочетен: 261181
Постинги: 57
Коментари: 468
Гласове: 3228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031