Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2011 22:06 - Немият Педро и ............
Автор: foreigner69 Категория: Забавление   
Прочетен: 995 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Върви слепият Джо из градината си и събира ябълки. Напипва ябълката с ръка, вдига я, и я слага в кошницата.Изведнъж в ръцете му попадат нечии гениталии.Слепият Джо пита: - Кой си ти? Тишина. Слепият Джо хваща гениталиите по-здраво: - Кой си ти? Отново тишина. Джо стиска гениталите по-силно: - Пак питам, кой си ти? В отговор се чува стон: - Аз! Джо стиска още по-силно: - Кой аз? Тишина… - Кой аз? - стиска още по-силно - П-педро. - Кой Педро?! - стиска с две ръце Джо. Тишина… - Питам, кой Педро?! - и още по-силно стиска… - Н-немият П-педро…

............................................................................
Сърби младоженци, непосредствено след сватбата.

Мъжът казва:
- Жена, я сакам да ти казувам нешто. Сакам да знаеш, че кога играе "Цървена звезда", мене ме нема по 3 дена, кога пее Лепа Брена, ме нема по 1 ден, а кога седнем да пием со приятели, ме нема по цела седмица!
Жената казва на свой ред:
- Мъжо, срце мое, и я имам... да ти казувам нешто: всеки ден в 22:30, я се йебем! Има те, нема те - я се йебем!
.......................................................................................

 Идва автобусът. Спира на спирката. Вътре се пълни с хора. Изведнъж тръгва. Бързо, все по-бързо. Хората забелязват, че някакъв мъж тича зад него с последни сили. Започват да му се смеят. Един от пътниците се подава през прозорчето и вика:

- Човече! Не тичай толкова бързо, тука ще се напикаем от смях...
- Сега и ще се нас*рете! Аз съм шофьорът!
!!
.......................................................................................................................



Тагове:   смях,   вицове,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: foreigner69
Категория: Забавление
Прочетен: 261192
Постинги: 57
Коментари: 468
Гласове: 3228
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031